Hur ska du ha det?

Tydligen har min fina gulliga lilla handyman visat sig vara allt annat än fin och gullig...
Fick reda på igår av en kompis kompis som tyckte att jag borde få veta, att han i princip bor hos sitt ex fortfarande.
Iaf är han där hela tiden och sover där jämt. Hela förra veckan....!! Förra veckan då jag låg hemma och var sjuk och inte kunde ses!?
Men TACK för den lixom. Tack så jävla mycket hörrö.

Fint fint. Jag bryr mig inte....INTE ett jävla piss!!! (in denial in denial)
Fan och helvete vad jag bryr mig. Det är det som är det jobbiga.
Haha och jag som bara skämtade häromdagen att jag tycker att jag får göra som jag vill men inte han...hehe...
Hycklare? Jag? Icke!

Nej men det är faktiskt inte därför jag är så jävla sur egentligen. Fine, knullar han sitt ex så får han väl göra det men då får han göra klart för mig att vi har sex och ENBART sex när vi ses.

Då får han INTE hålla på och berätta för mig att vi ska åka till en mysig liten stuga i sommar, han får inte ringa mig hela tiden och han får INTE kalla mig sin lilla blomma och prinsessa.
Det är inte ok. That's just leading me on....och jag är inte ok med att han fortfarande sover flera nätter i rad hos sitt ex då utan att ens tycka att det är något att berätta för mig.

That's not how we roll in the wonderful land of Tess.
Mycket går jag med på...men inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0