I'm baaaaaack!

Hej mina fina!!

Har inte skrivit på ett tag och det finns en damn good reason for that.
Lite tryckfel i hjärnan i sisådär 10dgr, alltid en höjdare!
Yeppyepp, in och ut på sjukhus med testerna from hell och stans mest okänsliga pappa.
Det har vart mina senaste veckor!
Woopdidooo!

Nej men jag mår bättre nu så det är ju alltid något ey!
Fick ligga raklång i en säng i 9dgr innan trycket i huvudet släppte. Kunde för mitt liv inte resa mig upp, och inte heller äta för den delen. Gått ner 7 kilo....jesus....alltså beach 09 i all ära men det skiter jag fullständigt i för just nu vill ja äta tills jag spyr!

Var tvungen att sluta knapra p-piller oxå eftersom de kunde "rubba de andra tabletterna jag fick". Åh, suck. Sen min förra lilla "incident" men gravid or not gravid that is the question, känns det surt haha...

Jag som hade fått tillbaka mina monsterbröst nu igen oxå!
Men ack ack, till C-kupan vi gååååå med stora bh'n påååå tralala!
Jayson var på besök från Lund precis innan ja blev sjuk och man fick ju kommentaren när vi stod i underkläder
"Men HERREGUUUD det är inte normalt dina bröst är så stora, du ser ut som en typ porrstjärna Tess....jeeesus!"
Haha...ja...vad ska man säga? Tack? Ja. Tack!
Porrstjärna kanske inte är något jag strävar efter men hey, Pamela got nothing on me! ;)
Inte DÅ iaf....suck....I'm in mourning.

Jahapp, nej nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag börja lusläsa alla mina inredningsmagz ja shoppade innan på Pressbyrån. Mitt nya nöje här i livet.

Peace lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0