Sunny days and bad sex = my week so far

Hallå i stugan vännera mina! Har inte skrivit på ett tag nu! Illa! Har jobbat som en gnu i veckan men nu är det ju skönt m lite ledigt! Göteborg har förvandlats tioll en enda stor sommarstad på bara några dagar, helt sinnes! Det är seriöst sjukligt varmt ute! Satt på Vasastans uteservering med älskade Julie i torsdags efter jobbet och pimplade vin och skvallrade, mysigt mysigt. Åkte sen hem ganska tipsey för att träffa M. Slutade iaf med jordens absolut sämsta sex jag någonsin haft! Haha...jisses....what went wrong lixom....? Men som sagt...det var ju inte mitt fel iaf om vi säger så. Meeeeeen anyways, det tar vi igen! Känner sjukt mkt för att ragga på nån annan ikväll dock...bara för att M ska va så himla "kärleksfull" och puttinuttig mot mig, då blir jag tvärtemot. Ja gud ja, dagens i-landsproblem. Har jobbat idag oxå, bara 4tim dock...ochjag hadew helt på allvar 5kunder inne! FEM! Haha, hade lika gärna kunnat va ledig. Men dessa fem köpte iof för ganska heavy summor så ja fick en finfin kassa ändå! Suttit på Avenyn hela eftermiddagen nu och solat med Julie igen, och ikväll blir det Belliniförfest hos moi innan utgång! Sååååå skönt att det är varmt ute så man kan ha på sig va fan man vill! Nej, nu ska ja sitta på balkongen lite med iste och radion på maxvolym! Puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0