Suck puck

Som jag skrev på min facebook innan:
Näe nu jävlar!!
Jag vill ta på mig snygga kläder, dricka kopiösa mängder vin, bli full och gå ut i natten och hångla upp ngn okänd
av manligt kön!
DET vill jag.


Jag har inte haft nått umgänge överhuvudtaget (och nu menar jag inte bara sexytime utan people i allmänhet)
på 9 dagar....jag skojar inte...9 DAGAR!!! Förstår ni att jag håller på att go nuts här eller?
Hur länge kan man vara sjuk lixom?
Och sen få höra mitt i allt att killen man faktiskt började gilla tydligen fortfarande träffar sitt ex och bara "glömt berätta det för mig."
Livet leker ju verkligen just nu känns det som.

Åh...nu är Tess en bitterfitta med stort B, och tycker faktiskt att hon har all rätt i världen att vara det oxå,
så shut the fuck up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0