Back on track!

Hej mina fina!

Just nu i denna sekund mår jag faktiskt riktigt bra. Och det känns bra oxå!
Hade ett låååångt snack både med Issa igår när vi var och fikade, och sen med Julie i telefon i 2tim haha, men det känns mkt bättre nu! Med allt!

Känner mig så när som på frisk igen nu, kroppen börjar fungera som vanligt igen och jag orkar faktiskt gå ut igen!
BIG progress people! BIG!

OCH...jag har bestämt mig för att släppa hela Mr.Handyman "relationen" eller vad man nu ska kalla det, ett tag, så får vi se vad som händer sen helt enkelt. Just nu verkar det ju inte som han är speciellt engagerad, och ska ja vara ärlig så är inte jag det heller.
Känner att jag behöver träffa lite folk utan press and all that other shit!

Fredrik (gammal flört från förra sommaren) har hört av sig mkt på sistone och jag har varit ganska off med tanke på M.
Men varje gång jag snackar med Fredrik känns det som man snackar med sin bästa kompis, han e bara så jävla skön och jag skrattar konstant!
Det är SÅNT jag behöver just nu.
Sen menar jag inte att det ska bli något mer av det heller men träffas skadar ju aldrig ey?
Han frågade iaf igår om han fick bjuda mig på lunch i nästa vecka så det ska faktiskt bli riktigt kul! :)

Nu vill jag bara ha kul och leva lite igen!
Sommaren kommer bli great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0